Inspiratie
Nederlands hersenonderzoek
toont meerwaarde van live events aan
toont meerwaarde van live events aan
Wat gaat er om in het brein van mensen wanneer zij een live event, zoals een beurs bezoeken? In een uniek onderzoek hebben vijf bedrijven uit de eventbranche hersenonderzoek laten doen naar het effect van een beursbezoek op het onderbewuste.

Live Branding Canvas
Door samen invulling te geven aan het Live Branding Canvas helpt dit proces je in 18 stappen je live branding strategie op één A4 te krijgen. Geïnspireerd op het True Story Canvas voor storytelling en verrijkt met relevante en concrete ervaring geeft het je een eenvoudig kompas voor merkbeleving op de fysieke plaats van waardevol klantcontact. Daarbij is het intelligent om in te zetten als eenduidige strategische briefing voor de operationele partners. Al met al zorgt het voor gecontroleerde creativiteit met meetbaar resultaat.

Project Starline: Feel like you’re there, together.
People love being together — to share, collaborate and connect. And this past year, with limited travel and increased remote work, being together has never felt more important.