Het doorlichten van je beurscommunicatie, hoe doe jij dat?

Zoals een tandarts kijkt naar je gebitsfoto en dan advies geeft zo kun je onze nieuwe dienst heatmap your standdesign het beste omschrijven eigenlijk.

Als primeur in Nederland hebben wij nu, als specialistisch buro voor standbouw en live branding, een slimme tool voor het valideren van je beurscommunicatie door machine generated eyetracking.

Middels een getraind neuraal netwerk is het nu via ons mogelijk om heel snel je standdesign en beurscommunicatie te testen door een gesimuleerde heatmap van waar de bezoeker naar zal kijken. Deze extra validatie slag zorgt voor een betere en effectievere beursstand.

Je ontvangt een heatmap die een kijk indicatie (zekerheid van 90-92%) over je creatieve uiting geeft.

Door in je creatieve uiting voorafgaand productie van je beursstand communicatieve zaken te veranderen kun je snel testen of dit het gewenste effect zal hebben. En ga je zeker scoren met je beursdeelname!

Neem gerust even contact met mij op als je hier meer over wilt horen want ik kan mij best voorstellen dat je 90% zekerheid op een kijk indicatie over je creatieve uiting wilt hebben!